Dauguma lankytojų susidaro nuomonę apie jūsų svetainę ir priima sprendimą, ar likti, ar išvykti - vos per 3 pirmąsias sekundes. Tai, kaip jie suvokia jūsų prekės ženklą yra vienas svarbiausių faktorių šiame žingsnyje. Aktualumas ir pasitikėjimas yra pagrindiniai veiksniai, kurie vaidina svarbų vaidmenį šiame etape.
Patogios ir paprastos funkcijos
Kai žmonės apsiperka internetu, jie nori greitai ir lengvai rasti viską, ko ieško. Jeigu jūsų lankytojas greitai neras ko ieško - nieko nelaukdamas paliks jūsų parduotuvę. Internetinės parduotuvės, kuriose pagrindinis dėmesys skiriamas vartotojo patirčiai (UX), yra sėkmingesnės nei tos, kurios to nedaro.
Kaip veikia internetinės parduotuvės?
Internetinės parduotuvės platforma: sistema ar įrankis, su kuriuo sukurta jūsų svetainė. Pavyzdžiui, "Shopify", "WooCommerce", ir kt.
Pirkinių krepšelis: jūsų svetainės dalis, palengvinanti atsiskaitymą ir produkto pirkimą.
SSL sertifikatas: technologija, kuri apsaugo jūsų svetainę finansinėms operacijoms.
Mokėjimo sistema/tarpininkas: technologija, kuri priima mokėjimo informaciją iš klientų ir patvirtina arba atmeta mokėjimą pagal tai, ar lėšos yra prieinamos. Pavyzdžiui Paysera, Stripe ir kt.
Verslo banko sąskaita: atsiskaitomosios sąskaitos lėšos patenka į sąskaitą po to, kai operacijos užbaigiamos ir apdorojamos per mokėjimo sistemą.
Įvykdymas: prekių paruošimas ir išsiuntimas.
Užsiregistruokite nemokamai konsultacijai
Užsiregistruokite, tai nieko nekainuoja! Atsakysime į jūsų užklausą per 24 val.
Internetinių svetainių, e-parduotuvių, web dizaino kūrimas ir konversijų optimizavimas.
Šioje svetainėje yra naudojami slapukai (Eng. Cookies)
Šie slapukai naudojami statistikos ir rinkodaros tikslais. Jei Jūs sutinkate, kad šiems tikslams būtų naudojami slapukai, spauskite „Sutinku" ir toliau naudokitės svetaine.
Šioje svetainėje yra naudojami slapukai (Eng. Cookies)
Slapukų nustatymai
Slapukai yra reikalingi, kad ši svetainė teisingai funkcionuotų.